دایادایموند پلتفرمی برای خرید و فروش توکن‌های الماس DAYA است که امکان پیش خرید توکن‌ها را برای کاربران فراهم نموده. کاربران و سرمایه‌گذاران دایا می‌توانند بدون هیچ سرمایه‌ی اولیه‌ای توکن الماس DAYA را پیش خرید کنند. اما چگونه؟ اگر شما نیز قصد پیش خرید توکن دایا را دارید، در ادامه آموزش پیش خرید توکن دایادایموند را خدمتتان آماده کرده‌ایم.

آموزش پیش خرید توکن دایادایموند

دایادایموند یک توکن با پشتوانه الماس است که قیمت آن بر اساس نرخ جهانی الماس و به دلار محاسبه می‌شود. این پلتفرم قابلیت‌های زیادی را برای کاربران فراهم کرده که یکی از آن‌ها، قابلیت پیش خرید توکن‌های DAYA است. کاربران با استفاده از این روش می‌توانند توکن‌ها را بدون هیچ سرمایه‌ی اولیه‌ای پیش خرید کنند.

از آنجایی که قیمت توکن‌ها بر پایه نرخ دلار و قیمت جهانی الماس است، در طول زمان قرارداد و بازپرداخت، افزایش نرخ دلار و یا قیمت الماس، باعث افزایش دارایی کاربر می‌شود، بدون این که تاثیری در اقساط داشته باشد. در ادامه می‌توانید آموزش پیش خرید توکن DAYA را مشاهده کنید.

۱ - به پنل کاربری خود وارد شوید

آموزش پیش خرید توکن

برای اینکه بتوانید توکن‌های DAYA را پیش خرید کنید، باید در dayadiamond.ir حساب کاربری داشته باشید. بعد از ایجاد حساب و یا ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید باقی مراحل پیش خرید توکن دایادایموند را پی بگیرید.

چگونه در دایادایموند ثبت نام کنیم؟

آموزش گام به گام ثبت نام در دایادایموند

بعد از ایجاد حساب یا ورود به پنل کاربری، این صفحه را مشاهده خواهید کرد.

آموزش پیش خرید توکن

برای پیش خرید توکن‌های دایا، کمی به پایین اسکرول کرده و در بخش پیش فروش اقساطی توکن‌ها، میزان مبلغ درخواستی خود را وارد نمایید.

آموزش پیش خرید توکن دایادایموند

حداقل میزان پیش فروش توکن‌های دایادایموند، ۵ میلیون و حداکثر آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان است. بعد از تعیین میزان درخواست پیش خرید، باید روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید.

خرید توکن دایادایموند

در این قسمت کافی است روی گزینه “ادامه” کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

خرید توکن دایادایموند

در این بخش، می‌توانید شرایط تعیین شده مبنی بر پیش خرید توکن‌های دایادایموند و همچنین مقدار توکنی که قرار است به دست بیاورید را مشاهده کنید.

با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین، می‌توانید کد تخفیفی که دریافت کرده‌اید را نیز وارد نمایید.

  • شما تنها 24 ساعت زمان دارید تا درخواست پیش خرید توکن دایا را نهایی کنید.
  • وارد کردن کد تخفیف اختیاری است.

۲ - امضاء قرارداد حقوقی با دایادایموند

بعد از کلیک روی “ادامه” به صفحه‌ی زیر هدایت می‌شوید که متن قرارداد بین شما و دایادایموند را نشان می‌دهد.

مطالعه قرارداد پیش خرید توکن دایادایموند

مفاد موجود در قرار داد به شرح زیر هستند:

  • فروش توکن دایادایموند به منزله ودیعه پشتوانه است.
  • بهای قرارداد از سوی خریدار پرداخت می‌شود.
  • این قرارداد با پرداخت اولین قسط تا ۱۲ ماه شمسی بعد از آن ادامه خواهد داشت.
  • خریدار موظف است نسبت به پرداخت اقساط ماهیانه قرارداد اقدام کند.
  • خریدار موظف است که از این توکن در هیچ اقدام مجرمانه‌ای استفاده نکند.
  • خریدار می‌تواند پس از گذشت شش ماه، مابقی اقساط را یکجا پرداخت کند.
  • و …

بعد از خواندن مفاد موجود در قرار داد باید روی گزینه پذیرفتن و امضا قرارداد کلیک نمایید. در صفحه‌ای که به آن هدایت شدید، می‌توانید جزئیات دقیق پرداخت اقساط خود را مشاهده کنید.

مطالعه قرارداد پیش خرید توکن دایادایموند

۳ - پرداخت اولین قسط برای شروع رسمی قرارداد پیش خرید توکن دایادایموند

با کلیک روی گزینه “پرداخت” به صفحه‌ی پرداخت شاپرک هدایت می‌شوید. در این قسمت نیز می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فیلدهای مربوطه، اولین قسط پیش خرید دایادایموند را پرداخت کنید.

پرداخت قسط پیش خرید توکن

در این صفحه باید اطلاعات حساب بانکی خود را در جهت پرداخت قسط اول پیش خرید توکن‌های DAYA، وارد نمایید.

پرداخت قسط پیش خرید توکن

بعد از اینکه هزینه پیش خرید اقساطی توکن دایادایموند را پرداخت کردید، به صفحه زیر هدایت خواهید شد. همانطور که مشاهده می‌کنید، بعد از پرداخت اولین قسط در کنار صفحه اعلانی با متن “پرداخت با موفقیت انجام شد” برایتان نمایش داده می‌شود.

پرداخت قسط پیش خرید توکن

در این صفحه با کلیک روی گزینه “نمایش جزئیات” می‌توانید میزان اقساطی که قرار است در بازه زمانی ۱۲ ماهه پرداخت کنید را مشاهده نمایید.

پرداخت قسط پیش خرید توکن

در این صفحه نیز می‌توانید میزان اقساط ماهانه خود را برای خرید توکن‌های دایادایموند مشاهده کنید.

پرداخت قسط پیش خرید توکن

۴ - بازگشت به پنل کاربری اصلی

بعد از اینکه فرایند پیش خرید توکن‌های دایادایموند را پشت سر گذاشتید، به صفحه اصلی بازگردید. در این قسمت تعداد درخواست‌های فعال شما و توکن‌هایی که برایتان رزرو شده است را مشاهده خواهید کرد.

آموزش پیش خرید توکن

با کلیک روی گزینه پرداخت قسط، به صفحه زیر هدایت شده و می‌توانید قسط دوم توکن‌های پیش خرید شده را پرداخت کنید.

آموزش پیش خرید توکن

گفتنی است که شما قادر به برداشت توکن‌های دایا از پنل کاربری خود نیستید، چرا که این توکن‌ها فریز شده و در آخرین روز پرداخت اقساطتان آزاد می‌شوند.

به انتهای مطلب آموزش پیش خرید توکن DAYA رسیدیم. شما با طی کردن مراحل گفته شده در بالا، به راحتی می‌توانید توکن‌های دایادایموند را پیش خرید کرده و در یک سال آینده قسط توکن‌های خود را پرداخت نمایید.

حداقل هزینه برای پیش خرید توکن دایا ۵ میلیون و حداکثر آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان است. به کمک این امکان، می‌توانید بدون هیچ سرمایه‌ای در بازار جهانی الماس سرمایه‌گذاری کنید.

دایادایموند (DAYA) یک توکن با پشتوانه الماس طبیعی و دلار است که بر بستر بلاک‌چین ققنوس عرضه و راه‌اندازی شده. توکن‌های دایادایموند با پشتوانه الماس‌های مرغوب و دارای شناسنامه GIA، پس از اخذ تاییدیه کارشناس رسمی دادگستری، صادر می‌شوند.

اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری امن و سودآور در بازار جهانی الماس هستید، دایادایموند یک انتخاب مناسب و مطمئن برای شما است. با خرید توکن های DAYA، وارد بازار جهانی الماس شده و سود دلاری کسب کنید.

چرا توکن الماس دایادایموند؟

نقدشوندگی آسان قیمت دلاری و رشد سالیانه الماس پیش خرید اقساطی و دریافت وام
دریافت مشاوره رایگان شروع سرمایه‌گذاری در بازار الماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *