به راحتی و با طی کردن مراحلی ساده می‌توانید الماس‌های دایا را که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اید، در dayadiamond.ir مشاهده نمایید. پروسه دریافت الماس‌های هدیه دایادایموند به آسانی در تمامی دستگاه‌های هوشمند مثل تلفن همراه، تبلت و … قابل انجام است. در ادامه به صورت گام به گام و تصویری، به آموزش دریافت الماس های هدیه دایادایموند پرداخته‌ایم که می‌توانید مشاهده کنید.

آموزش دریافت الماس های هدیه دایادایموند

آموزش دریافت الماس های هدیه دایادایموند

همان طور که اشاره کردیم، فرایند دریافت هدیه الماس های دایادایموند به راحتی قابل انجام است و شما در عرض چند دقیقه، می‌توانید الماس‌های دایا را که به عنوان هدیه دریافت کرده‌اید را در پنل کاربری‌تان مشاهده نمایید.

نحوه دریافت الماس های هدیه دایادایموند

اگر پک کارت هدیه‌ی الماس‌های دایا را دریافت کردید، کافی است که QR کد روی کارت را اسکن کنید تا به صورت مستقیم به صفحه‌ی “ورود” دایادایموند هدایت شوید.

اما اگر کارت هدیه الماس‌های دایا را به صورت فیزیکی دریافت نکردید، می‌توانید به سایت dayadiamond.ir مراجعه کرده و روی گزینه “ثبت نام” یا “ورود” کلیک کنید.

اگر حساب کاربری دارید:

  • اگر از کاربران دایادایموند هستید و قبلا برای خود، حساب کاربری باز کرده‌اید، با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود به آسانی می‌توانید وارد پنل کاربری‌تان شده و الماس‌های هدیه خود را دریافت نمایید.
برای ورود به حساب کاربری خود، کلیک کنید
  1. بعد از ورود به صفحه اصلی، با تصویر زیر رو به رو خواهید شد
  2. کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید.
نحوه دریافت الماس های هدیه دایادایموند

اگر از قبل، حساب کاربری ندارید:

به منظور دریافت هدیه خود باید مراحل ثبت نام در دایادایموند را پشت سر بگذارید. برای طی کردن مراحل ثبت نام، کافیی است روی لینک زیر کلیک کنید.

ثبت نام در دایادایموند

مراحل ثبت نام در دایادایموند به چه صورت است؟

آموزش ثبت نام در DAYADIAMOND
  1. برای ثبت نام در dayadiamond.ir نیز باید شماره تلفنی که برای آن در دایادایموند هدیه ثبت شده را وارد نمایید.
  2. بعد از وارد کردن شماره تلفن، کد فعالسازی که دریافت کردید را وارد کنید.
نحوه دریافت الماس های هدیه دایادایموند

3. در مرحله بعد، باید رمزی برای حساب کاربری خود تعیین کنید.

4. به محض رد کردن این مرحله، در بخش داشبورد اصلی، نوتفیکیشنی مبنی بر این که چند الماس دایا هدیه گرفته‌اید، برایتان نمایش داده خواهد شد.

نحوه دریافت الماس های هدیه دایادایموند

دایادایموند (DAYA) یک توکن با پشتوانه الماس طبیعی و دلار است که بر بستر بلاک‌چین ققنوس عرضه و راه‌اندازی شده. توکن‌های دایادایموند با پشتوانه الماس‌های مرغوب و دارای شناسنامه GIA، پس از اخذ تاییدیه کارشناس رسمی دادگستری، صادر می‌شوند.

اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری امن و سودآور در بازار جهانی الماس هستید، دایادایموند یک انتخاب مناسب و مطمئن برای شما است. با خرید توکن های DAYA، وارد بازار جهانی الماس شده و سود دلاری کسب کنید.

چرا توکن الماس دایادایموند؟

نقدشوندگی آسان قیمت دلاری و رشد سالیانه الماس پیش خرید اقساطی و دریافت وام
دریافت مشاوره رایگان شروع سرمایه‌گذاری در بازار الماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *