به راحتی و با طی کردن چند مرحله ساده، می‌توانید الماس‌های دایا که دارید را به عزیزانتان هدیه دهید. پروسه هدیه دادن الماس‌های دایا، هم از طریق تلفن هوشمند و هم از طریق تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر قابل انجام است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. در ادامه با مطلب “آموزش هدیه دادن توکن دایادایموند” همراهمان باشید.

آموزش هدیه دادن الماس‌های دایا

دایادایموند قابلیت هدیه دادن توکن‌های DAYA را برای کاربران خود فراهم کرده تا بتوانند در هر مراسم و رویدادی، الماس هدیه دهند. فرایند هدیه دادن الماس‌های دایا بسیار ساده است و در عرض چند دقیقه، می‌توانید الماس‌های دایا را به کسانی که دوست دارید، کادو بدهید.

برای این که بتوانید الماس دایادایموند هدیه دهید، ابتدا باید موجودی کافی داشته باشید. اگر در حساب کاربری خود توکن دایادایموند ندارید، می‌توانید بر اساس آموزش زیر پیش رفته و توکن DAYA خریداری کنید.

آموزش مرحله به مرحله خرید الماس دایادایموند

نحوه هدیه دادن توکن دایادایموند

بعد از خرید الماس‌های دایا به منظور هدیه دادن، در مرحله اول باید وارد پنل کاربری خود شوید. بعد از ورود به پنل کاربری؛ با صفحه زیر رو به رو خواهید شد.

آموزش هدیه دادن توکن الماس دایادایموند

در لینک زیر، به صورت مرحله به مرحله، نحوه ثبت نام در دایادایموند را به صورت کامل آموزش داده‌ایم.

چگونه در دایادایموند ثبت نام کنیم؟

بعد از ورود به بخش هدیه الماس، با صفحه لیست درخواست‌های هدیه روبرو خواهید شد. در این صفحه نیز باید روی گزینه “ارسال هدیه الماس دایا” کلیک نمایید.

هدیه دادن توکن های دایا

در ادامه فرایند هدیه دادن توکن‌های دایا، با صفحه زیر رو به رو می‌شود. در این قسمت باید تمامی اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

  • موبایل: شماره تلفن کسی که می‌خواهید به او الماس هدیه بدهید (توجه داشته باشید که این شماره حتما به نام فرد گیرنده‌ی هدیه باشد)
  • پیام: یک متن که موقع دریافت هدیه، شخص مقابل آن را مشاهده خواهد کرد
  • از طرف: می‌توانید نام خود یا کسب و کارتان را وارد کنید
  • تعداد توکن: چه تعداد الماس دایا قصد دارید هدیه دهید؟ را نیز باید در این بخش وارد کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید تا به مرحله بعدی فرایند هدیه دادن توکن‌های دایا بروید.

آموزش هدیه دادن توکن دایادایموند

در این مرحله باید کدی که در قالب پیامک برایتان ارسال شده را در فیلد مربوطه وارد کنید. این کد به شماره تلفنی که با آن در دایادایموند ثبت نام کرده‌اید، ارسال می‌شود. بعداز وارد کردن کد روی دکمه “ثبت” کلیک کنید.

آموزش هدیه دادن توکن دایادایموند

بعد از اینکه کد ارسال شده را در فیلد مربوطه وارد کردید، پیام “درخواست شما با موفقیت ثبت شد” برایتان نمایش داده شده و به صفحه زیر هدایت می‌شوید.

آموزش هدیه دادن توکن daya

در این مرحله نیز می‌توانید اطلاعات فرد دریافت کننده را مشاهده کرده و نوع پک هدیه را انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه “انتخاب بسته بندی” به صفحه زیر هدایت خواهید شد.

آموزش هدیه دادن توکن الماس دایادایموند

در این صفحه می‌توانید از بین سه پکیج بسته بندی (پکیج VIP، پکیح کارت و پکیج بدون کارت) پک مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از گزینش پک مورد نظر، روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید.

آموزش هدیه دادن توکن daya

بعد از وارد کردن اطلاعات، روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک نمایید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در این قسمت اطلاعاتی که شما در مرحله پیشین وارد کرده‌اید، برایتان نمایش داده می‌شود. بعد از بررسی اطلاعات، روی گزینه “تایید پرداخت” کلیک کنید.

  • شما در این قسمت باید تنها هزینه پک هدیه را پرداخت نمایید.
  • هزینه ارسال با پست در حین دریافت کالا از مامور پست، پرداخت خواهید کرد.
آموزش هدیه دادن توکن دایادایموند

در این مرحله به درگاه بانکی هدایت شده و باید هزینه بسته‌بندی مورد نظر خود را پرداخت نمایید. اطلاعات خواسته شده از شما در این مرحله شماره کارت، تاریخ انقضاء و … است. بعد از وارد کردن اطلاعات درخواستی روی گزینه پرداخت کلیک کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.

آموزش هدیه دادن توکن daya

اگر فرایند پرداخت هزینه پک هدیه به درستی انجام شود، پیامکی با متن “تراکنش با موفقیت انجام شد” در قسمت بالایی پنل کاربری‌تان نمایش داده می‌شود. در صفحه‌ای که به آن هدایت شده‌اید، باید روی گزینه “بازگشت” کلیک نمایید.

هدیه دادن توکن‌های دایا

حال به بخش لیست درخواست هدیه وارد شدید. در این بخش می‌توانید وضعیت ارسال هدیه توکن دایا را مشاهده نمایید.

آموزش هدیه دادن توکن الماس دایادایموند

در این قسمت می‌توانید با کلیک روی گزینه نمایش پیام، متن ارسال شده را نیز مشاهده کنید.

آموزش هدیه دادن توکن الماس دایادایموند

بعد از ثبت درخواست هدیه، می‌توانید در بخش “توکن‌های من” در منوی همبرگری، تاریخ ارسال هدیه را نیز بررسی کنید.

آموزش هدیه دادن توکن الماس دایادایموند

فرایند هدیه دادن در پلتفرم دایادایموند بسیار آسان بوده و شما در کمترین زمان می‌توانید این کار را انجام دهید.

الماس‌های دایا را می‌توانید طبق مراحل بالا، برای هر مناسبتی، مثل تولد، عروسی، هدیه سازمانی، عید و هر مراسم دیگری، به کسانی که دوست دارید، هدیه بدهید.

حتی می‌توانید الماس‌های دایا را در قالب پک کارت هدیه بسیار زیبا و شکیل نیز سفارش دهید. در این حالت، به صورت فیزیکی نیز می‌توانید هدیه خود را تقدیم کسی که برایش هدیه گرفتید، کنید.

دایادایموند (DAYA) یک توکن با پشتوانه الماس طبیعی و دلار است که بر بستر بلاک‌چین ققنوس عرضه و راه‌اندازی شده. توکن‌های دایادایموند با پشتوانه الماس‌های مرغوب و دارای شناسنامه GIA، پس از اخذ تاییدیه کارشناس رسمی دادگستری، صادر می‌شوند.

اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری امن و سودآور در بازار جهانی الماس هستید، دایادایموند یک انتخاب مناسب و مطمئن برای شما است. با خرید توکن های DAYA، وارد بازار جهانی الماس شده و سود دلاری کسب کنید.

چرا توکن الماس دایادایموند؟

نقدشوندگی آسان قیمت دلاری و رشد سالیانه الماس پیش خرید اقساطی و دریافت وام
دریافت مشاوره رایگان شروع سرمایه‌گذاری در بازار الماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *