دایادایموند این امکان را برای تمام کاربران و کسانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار جهانی الماس هستند، فراهم کرده تا بتوانند با هر میزان سرمایه‌ای که در نظر گرفته‌اند، الماس خرید و فروش کنند. خرید و فروش الماس‌های دایا بسیار ساده است و شما با استفاده از گوشی موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر می‌توانید این مراحل را پشت سر بگذارید. در ادامه با آموزش خرید و فروش توکن دایادایموند همراه ما باشید.

آموزش خرید و فروش توکن دایا

دایادایموند پلتفرمی برای خرید و فروش الماس DAYA است. اگر قصد ورود به بازار جهانی الماس را دارید، دایادایموند این امکان را برایتان به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم کرده است.

شما در دایادایموند می‌توانید به راحتی الماس DAYA خرید و فروش کنید. توکن‌های دایادایموند بر بستر بلاک‌چین ققنوس عرضه شده‌اند و شما به آسانی می‌توانید هم در سایت دایادایموند (به صورت مستقیم) و هم در کیف توکن ققنوس به خرید و فروش توکن‌های دایا بپردازید.

نحوه خرید و فروش توکن دایا از سایت دایادایموند

برای خرید و فروش توکن‌های دایا، باید در ابتدا وارد سایت dayadiamond.ir شده و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، نیازی به ثبت نام دوباره نیست؛ به آسانی می‌توانید با کلیک روی گزینه ورود، به پنل کاربری خود وارد شوید.

نحوه خرید و فروش توکن دایا در سایت

به این نکته توجه داشته باشید که برای شروع فرایند خرید و فروش توکن دایا، نیاز است که شما در دایادایموند احراز هویت شوید. در لینک زیر به صورت کامل، مراحل احراز هویت و ثبت نام در دایادایموند آموزش داده شده است.

آموزش گام به گام ثبت نام و احراز هویت در دایادایموند

این قسمت، داشبورد اصلی پنل کاربری شما است و خرید و فروش توکن‌های دایادایموند از این صفحه انجام می‌شود. برای اینکه بتوانید اقدام به خرید و یا فروش توکن‌های دایا کنید، باید در منوی همبرگر به بخش “توکن‌های من” مراجعه نمایید.

نحوه خرید و فروش توکن دایا در سایت

با کلیک بر روی گزینه “توکن‌های من” به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه می‌تواند تاریخچه تمامی تراکنش‌های انجام شده را مشاهده کنید.

نحوه خرید و فروش توکن دایا

نحوه خرید توکن‌های دایا

اگر قصد خرید توکن‌های دایا را دارید، باید روی گزینه “واریز/خرید” کلیک نمایید. بعد از کلیک روی این گزینه، به صفحه زیر هدایت می‌شوید.

در این صفحه بایستی تعداد توکن مورد نظر خود را برای خرید در فیلد مربوطه وارد نمایید. به یاد داشته باشید که حداکثر میزان خرید توکن در دایادایموند (در هر بار خرید) 100 توکن دایا است.

آموزش خرید و فروش دایادایموند

بعد از وارد کردن تعداد توکن درخواستی، با کلیک روی گزینه پرداخت، به درگاه بانکی هدایت خواهید شد. در صفحه هدایت شده نیز باید اطلاعات بانکی خود را وارد و روی پرداخت کلیک کنید تا توکن‌هایی که رزرو کردید، خریداری شوند.

بعد از پرداخت، توکن‌های مورد نظر شما با موفقیت خریداری و به حساب‌تان در دایادایموند منتقل خواهند شد.

اگر سرمایه‌ی نقدی کافی برای خرید توکن‌های دایادایموند را ندارید، می‌توانید از قابلیت پیش خرید توکن‌های دایا استفاده کنید. در این مطلب به صورت کامل آموزش داده شده است که چطور توکن‌های DAYA را پیش خرید کنید.

آموزش تصویری و گام به گام پیش خرید توکن‌های دایادایموند

آموزش فروش توکن‌های دایا

اگر در حساب کاربری خود توکن‌های دایا داشته و حال قصد فروش آن‌ها را دارید، بایستی همانند مراحل خرید به بخش “توکن‌های من” در منوی همبرگر بروید.

بعد از ورود به این بخش، با کلیک روی گزینه “برداشت” به صفحه زیر هدایت خواهید شد.

آموزش فروش توکن‌های دایا

در این قسمت هم به صورت مستقیم قادر به فروش توکن‌های خود هستید و هم می‌توانید آن‌ها را به کیف توکن ققنوس انتقال داده و از آن طریق توکن‌های خود را به فروش برسانید.

  • بازخرید نقدی:

شما در بخش بازخرید نقدی با وارد کردن تعداد توکنی که قصد فروششان را دارید، درخواست خود را ثبت می‌کنید. حداکثر میزان فروش توکن دایا ۲۰ توکن است.

بعد از ثبت درخواست، یک کد برایتان ارسال می‌شود که باید در کادر مربوطه وارد نمایید.

آموزش فروش توکن‌های دایا

مبلغ قابل پرداخت تا ۲۴ ساعت بعد از ثبت درخواست به حساب شما که در دایادایموند ثبت کرده‌اید، واریز خواهد شد.

  • انتقال به کیف توکن ققنوس:

در بخش انتقال به کیف توکن ققنوس باید کلید عمومی کیف توکن خود را وارد کرده و تعداد توکن مورد نظر برای انتقال را تعیین کنید.

آموزش فروش توکن‌های دایا

بعد از کلیک روی گزینه ثبت درخواست کدی برای شما ارسال می‌گردد که باید آن را در فیلد مربوطه وارد نمایید.

فروش توکن‌های دایا

اگر در کیف توکن ققنوس، به اندازه کافی توکن دایادایموند داشته باشید، بعد از وارد کردن کد، عملیات انتقال با موفقیت انجام می‌شود.

کلیه تراکنش‌های انجام شده شما در صفحه اصلی پنل کاربری شما قابل مشاهده هستند. در بخش “توکن‌های من” نیز می‌توانید تاریخچه تراکنش‌های خود را مشاهده کنید.

شما به راحتی می‌توانید با توکن‌های دایا که دارید، وام بگیرید. امکان دریافت وام تا سقف 100 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن معتبر، چک و سفته بانکی و حتی سند ملکی برای تمام دارندگان توکن دایادایموند فراهم است. برای آشنایی با نحوه دریافت وام روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه از دایادایموند وام بگیریم؟

آموزش خرید و فروش توکن دایا در کیف توکن ققنوس

برای خرید و فروش توکن دایا در کیف توکن ققنوس باید در ابتدا این کیف توکن را دانلود و در آن ثبت نام نمایید.

در لینک زیر به صورت کامل آموزش داده‌ایم که کیف توکن ققنوس را از کجا دانلود کرده و در آن ثبت نام کنید.

آموزش دانلود و استفاده از کیف توکن ققنوس

بعد از دانلود و ثبت نام در کیف توکن ققنوس، به داشبورد اصلی حساب کاربری خود وارد خواهید شد. در این قسمت باید روی آیکون توکن دایادایموند کلیک کرده و خط اعتبار بزنید.

آموزش خرید و فروش توکن دایا در کیف توکن ققنوس

بعد به صفحه جدیدی هدایت می‌شوید که در آنجا نیز باید روی گزینه خرید کلیک نمایید. ناگفته نماند که حداکثر میزان خرید توکن دایا (در یکبار خرید) در کیف توکن ققنوس نیز ۱۰۰ توکن است.

آموزش خرید و فروش توکن دایا در کیف توکن ققنوس

بعد باید تیک تایید قرارداد خرید و فروش را زده و به درگاه پرداخت متصل شوید تا عملیات خرید توکن دایادایموند تکمیل شود.

برای فروش توکن‌های دایا در کیف توکن ققنوس نیز باید مراحل قبل را تکرار کنید، اما اینبار باید روی دکمه‌ی “فروش” کلیک نمایید تا به صفحه زیر هدایت شوید.

آموزش خرید و فروش توکن دایا در کیف توکن ققنوس

بعد از وارد کردن مقدار توکنی که قصد فروششان را دارید، روی دکمه ثبت کلیک نمایید تا عملیات فروش با موفقیت به پایان برسد و مقدار ریالی توکن‌های فروخته شده به حسابتان واریز شود.

توجه داشته باشید که حداقل میزان فروش توکن‌های دایا (در هر بار پروسه فروش) ۲۰ توکن است.

دایادایموند (DAYA) یک توکن با پشتوانه الماس طبیعی و دلار است که بر بستر بلاک‌چین ققنوس عرضه و راه‌اندازی شده. توکن‌های دایادایموند با پشتوانه الماس‌های مرغوب و دارای شناسنامه GIA، پس از اخذ تاییدیه کارشناس رسمی دادگستری، صادر می‌شوند.

اگر به فکر یک سرمایه‌گذاری امن و سودآور در بازار جهانی الماس هستید، دایادایموند یک انتخاب مناسب و مطمئن برای شما است. با خرید توکن های DAYA، وارد بازار جهانی الماس شده و سود دلاری کسب کنید.

چرا توکن الماس دایادایموند؟

نقدشوندگی آسان قیمت دلاری و رشد سالیانه الماس پیش خرید اقساطی و دریافت وام
دریافت مشاوره رایگان شروع سرمایه‌گذاری در بازار الماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *