برای دریافت وام بدون ضامن از دایادایموند، باید تمامی مراحل ثبت نام در سایت dayadiamond.ir را پشت سر بگذارید. بعد از ثبت نام و احراز هویت، می‌توانید از دایادایموند وام بگیرید. دریافت وام در دایادایموند در زمان بسیار کوتاهی امکان‌پذیر است و شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید. در ادامه مراحل دریافت وام از دایادایموند به صورت کامل خدمتتان آموزش داده شده است.

مراحل دریافت وام از دایادایموند

آموزش دریافت وام از دایادایموند

امکان دریافت وام یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های دایادایموند است که سرمایه‌گذاران توکن‌های دایادایموند می‌توانند از آن استفاده کنند. کاربران با استفاده از این قابلیت به آسانی می‌توانند توکن‌های خود را به عنوان پشتوانه و ضمانت وام مورد نظر قرار داده و مبلغ نقدی وام را در حساب بانکی خود دریافت نمایند.

به عبارتی، با این طرح کاربردی و جذاب شما می‌توانید بدون ضامن، بدون سند ملکی، بدون مراجعه با بانک و فقط در مدت زمان ۴ روز وام درخواستی خودتان را دریافت کنید. برای دریافت وام بدون ضامن از دایادایموند، کافی است این مراحل را طی کنید.

مرحله ۱- وارد پنل کاربری خود شوید

بعد از ورود به سایت دایادایموند، با این صفحه روبرو می‌شوید. اگر قبلا در دایادایموند ثبت نام کرده‌اید نیازی به ثبت نام دوباره نیست. کافی است روی گزینه “ورود” کلیک کرده و وارد حساب کاربری‌تان شوید.

پروسه دریافت وام از دایادایموند

بعد از کلیک روی گزینه ورود، به صفحه زیر هدایت خواهید شد تا شماره موبایل و کلمه عبور خود را وارد نمایید. بعد از وارد کردن اطلاعات در فیلدهای مربوطه با زدن بر روی گزینه ورود، به پنل کاربری خود هدایت می‌شوید.

پروسه دریافت وام از دایادایموند

مرحله ۲ - تعیین مبلغ و ثبت درخواست دریافت وام از دایادایموند

بعد از اینکه به پنل کاربری خود وارد شدید، با صفحه زیر روبرو می‌شود. با اسکرول کردن صفحه می‌توانید دو بخش “وام نقدی با وثیقه توکن” و “پیش فروش اقساطی” را مشاهده نمایید.

دریافت وام از دایادایموند

حداقل میزان دریافت وام از دایادایموند، ۵ میلیون و حداکثر آن نیز ۱۰۰ میلیون تومان است. بعد از تعیین مبلغ درخواست وام، باید روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید تا به صفحه زیر هدایت شوید.

دریافت وام از دایادایموند

اگر شخصی دایادایموند را به شما معرفی کرده، می‌توانید در این قسمت کد معرف وی را وارد کنید. (وارد کردن کد معرف اختیاری است)

اگر پنج نفر از طریق کد دعوت شما از دایادایموند وام دریافت کنند، شما مشمول دریافت تخفیف ۲.۵ درصدی و اگر 10 نفر با کد معرف شما وام بگیرند، تخفیف 5 درصدی روی سود وام‌تان اعمال می‌شود.

در محله بعدی به صفحه “لیست درخواست‌ها” هدایت خواهید شد. برای ادامه پروسه دریافت وام از دایادایموند، باید روی “ادامه” کلیک کنید.

آموزش دریافت وام

مرحله ۳- تکمیل پروسه درخواست دریافت وام

اگر در حساب کاربری خود، مقدار توکن مورد نیاز برای دریافت وام را داشته باشید، این صفحه برایتان نمایش داده می‌شود.

آموزش دریافت وام

اگر کد تخفیف برای دریافت وام را دارید، می‌توانید با اسکرول کردن صفحه به سمت پایین، کد تخفیف خود را وارد کنید.

درخواست وام از دایادایموند با شرایط زیر امکان‌پذیر است:

  • پذیرش قرارداد وام، به منزله امضای شما، تایید و پذیرفتن کلیه مفاد قرارداد و شرایط و قوانین سایت است.
  • پس از تایید و امضای قرارداد توکن‌های وثیقه تا پایان اقساط در حساب شما مسدود می‌شود.
  • فعال سازی قرارداد با تایید مسدود شدن توکن‌های وثیقه انجام خواهد شد.
  • حداکثر طی ۴ روز کاری پس از فعال سازی قرارداد، مبلغ وام به حساب معرفی شده در قرارداد واریز می‌گردد.

شایان ذکر است که شما ۲۴ ساعت فرصت دارید تا پروسه نهایی سازی دریافت وام را پشت سر بگذارید.

اگر مقدار توکن‌های شما برای دریافت وام کافی نباشد، این صفحه به شما نمایش داده خواهد شد و باید میزان موجودی توکن‌هایتان را افزایش دهید.

برای افزایش موجودی توکن‌های دایادایموند کافیست روی گزینه “افزایش موجودی” کلیک کنید.

آموزش دریافت وام

در این قسمت می‌توانید توکن‌های مورد نیاز خود را به صورت مستقیم خریده و یا از کیف پول ققنوس خود به پنل کاربری‌تان انتقال دهید.

برای خرید مستقیم توکن DAYA روی گزینه “خرید” کلیک نمایید.

آموزش دریافت وام

مقدار توکن درخواستی را در فیلد مربوطه وارد کرده و به صفحه پرداخت هدایت شوید. امکان خرید توکن در یک مرحله تا سقف ۱۰۰ توکن دایا برای شما کاربران عزیز وجود دارد.

دریافت وام از دایادایموند

اگر قصد خرید توکن دایا را نداشته و می‎خواهید از کیف پول ققنوس، توکن‌های خود را به پنل کاربری‌تان انتقال دهید، باید روی گزینه شارژ و یا شناسه‌دار کلیک کنید.

دریافت وام از دایادایموند

بعد از وارد کردن مقدار توکنی که می‌خواهید منتقل کنید، روی گزینه “اتصال به کیف توکن ققنوس” کلیک و مابقی مراحل را با مراجعه به کیف توکن ققنوس نهایی کنید. اگر در کیف توکن ققنوس خود موجودی کافی را داشتید، توکن‌ها به طور خودکار انتقال می‌یابند.

شارژ شناسه دار دومین روش برای انتقال توکن‌ها است. از این قسمت نیز می‌توانید از طریق اسکن بارکد، میزان توکن لازم را انتقال دهید.

آموزش دریافت وام از دایادایموند

مرحله ۴ - نهایی سازی و امضای قرارداد دریافت وام

بعد از افزایش موجودی توکن‌ها، باید درخواست خود را نهایی کنید. برای این منظور، به بخش “درخواست‌ها” مراجعه کرده و روی گزینه ادامه کلیک کنید.

آموزش دریافت وام

بعد به این صفحه هدایت خواهید شد. مشخصات وام دریافتی و مقدار توکن مورد نیاز برای وثیقه شدن مشخص شده و کافی است مجددا روی گزینه “ادامه” کلیک نمایید.

آموزش دریافت وام

بعد به صفحه قرارداد هدایت خواهید شد. یک قرارداد رسمی حقوقی بین شما و دایادایموند مبنی بر دریافت وام بدون ضامن تنها با وثیقه کردن مقداری توکن DAYA منعقد می‌شود.

دریافت وام از دایادایموند

برای تایید قرارداد، اسکرول کرده و روی “پذیرفتن و امضا قرارداد” کلیک کنید.

دریافت وام از دایادایموند

در این مرحله، باید کد تایید پیامک شده به شماره تلفن‌تان را وارد نمایید. بعد از وارد کردن کد، روی “ثبت” کلیک کنید.

دریافت وام از دایادایموند

درخواست وام شما تایید شد و حداکثر تا ۴ روز کاری، وام به حساب بانکی‌تان واریز خواهد شد.

دریافت وام از دایادایموند

برای مشاهده وضعیت درخواست خود، کافی است روی گزینه “بسته‌های فعال” کلیک کنید تا روند واریز وام با جزئیات کامل خدمتتان نمایش داده شود.

آموزش دریافت وام از دایادایموند

شما با طی کردن مراحل گفته شده در بالا، بدون حضوری و بدون نیاز به ضامن بانکی، سند ملکی، سفته و سایر دردسرهای دریافت وام بانکی، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید.

امکان دریافت وام، یکی از مزیت‌هایی است که دارندگان توکن دایاداموند می‌توانند از آن استفاده کنند.

با این طرح کابردی و جذاب شما می‌تونید بدون ضامن، بدون سند ملکی، بدون مراجعه با بانک و فقط در مدت زمان 4 روز وام درخواستی خودتان را دریافت کنید.

فقط کافی است توکن‌های دایادایموند خوتان را وثیقه قراردهید تا بتوانید وام خود را دریافت نموده و از تمامی پایانه‌های متصل به شبکه شتاب و شاپرک، بدون محدودیت خرید نمایند.

شروع پروسه دریافت وام بدون ضامن دایادایموند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *